ABANS DE COMPRAR EL PRODUCTE ACORDA LA DATA DE REALITZACIÓ
Les xerrades estan pensades per als adults (claustre, famílies, monitors, menjador, neteja) i tenen una durada de 2 hores
Quan es realitza telemàticament, és a través de la plataforma de ZOOM.
Quan es realitza presencialment, s’ha de confirmar el cost de desplaçament (el preu actual està previst per desplaçaments dins del Vallès Occidental).
Quan es realitza de manera híbrida, tota la estructura tècnica per fer la sessió, de manera híbrida, corre a càrrec del centre (la pantalla o ordinador, la connexió a la reunió online, un micrófon que capti la veu de la ponent i les assistents, etc.) La sessió telemàtica i híbrida serà en directe i no es podrà gravar ni veure en diferit, totes les persones assistents de manera telemàtica hauran de tenir la pantalla encesa. El centre educatiu es compromet a transmetre aquesta informació a totes les assistents i a vetllar pel seu compliment.
Abans de comprar el producte, heu d’escriure a info@laciranda.com per reservar la dades de realització.
Aquest preu inclou la participació de fins a 100 persones.
És una xerrada en directe, tampoc és pot gravar i no es pot veure en diferit.
La xerrada híbrida té el mateix cost que la xerrada presencial.





Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.